Maksud Ayat : ... pada hari ini telah Ku-sempurnakan untuk kamu agamamu, dan telah Ku-cukupkan kepadamu nikmat-Ku, dan telah Ku-redhai Islam itu menjadi agama bagimu... (Surah al-Maaidah : 3)
Photobucket

Taklimat Calon Naib Kadi Negeri Perak

Jumaat, Ogos 15, 2008

Taklimat calon Naib Kadi telah diadakan pada 7 Ogos 2008 di Pejabat Agama Ipoh, Perak pada jam 9.30 pagi. Taklimat tersebut diadakan bertujuan untuk memberikan pendedahan dan gambaran temuduga yang akan dihadapi oleh semua calon Naib Kadi. Sementara temuduga pula telah diadakan pada 11 Ogos (Perak Utara) dan 12 Ogos (Perak Selatan).

Antara panel temuduga pada kali ini ialah SS Dato’ Seri (Dr) Hj. Harussani bin Hj. Zakaria (Mufti Negeri Perak), AF Syeikh Mohamad Noor Mansor Al-Hafiz (Imama Masjid Negeri Perak) dan Ust Aswad (Seorang Pensyarah). Penulis blog turut berkesempatan menghadiri temuduga berkenaan, walaupun tiba agak lewat daripada waktu yang ditetapkan.

0 comments:

Catat Ulasan

Koleksi Kuliah Online

Soal jawab agama Online

Allah

Photobucket

Muhammad

Photobucket

About This Blog

“Sesungguhnya orang-orang yang memakan harta anak yatim secara zalim, sebenarnya mereka itu menelan api sepenuh perutnya dan mereka akan masuk ke dalam api yang menyala-nyala. (An-Nisa'i : ayat 10)”

Wadi Arbain

Wadi Arbain

Kembali Dari Ardil Kinanah

Kembali Dari Ardil Kinanah

Jaulah Ke Semenanjung Sinai

Jaulah Ke Semenanjung Sinai

Doa Hari Sukan SK. Besout 4

Doa Hari Sukan SK. Besout 4

Ceramah Maulid SK. Besout 4

Ceramah Maulid SK. Besout 4

Kelas Tasmik

Kelas Tasmik

Our Blogger Templates

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP