Maksud Ayat : ... pada hari ini telah Ku-sempurnakan untuk kamu agamamu, dan telah Ku-cukupkan kepadamu nikmat-Ku, dan telah Ku-redhai Islam itu menjadi agama bagimu... (Surah al-Maaidah : 3)
Photobucket

Selamat Tinggal SKAB

Jumaat, Mac 22, 2013



22 Mac, Jumaat - Tepat jam 1.00 tgh, diriku keluar dari bilik guru dan melangkah masuk ke pejabat sekolah untuk menandatangani buku kedatangan staf sekolah. Pen dan buku menjadi saksi, setakat ini sajalah perkhidmatanku di sekolah kebangaanku ini. Setelah menabur khidmat bakti hanya selama 6 bulan 6 hari sejak 16 September 2012. Sebelum itu, aku pernah berkhidmat di SK Besout 4 bermula 5 Februari 2006 sebagai guru j-QAF. Titipan terima kasih kepada GB, PK, Ketua Panitia, guru-guru, staf dan murid-murid yang telah memberikan banyak kerjasama dan spoorting dalam apa jua urusan, termasuk Ust. Che Muhsin yang akan buat relief apabila daku menjadi fasilitator KLaQ di Ayer Tawar, Manjung selama 10 hari pada bulan Okt dan Nov 2012, berkursus selama 3 hari di IAB Genting pada 20-22 Jan 2013 dan kursus selama lebih 3 minggu di PLGDP Sungai Karangan pada 28 Jan- 21Februari 2013. Pendek kata selalu keluar, meminjam kata kawan-kawan macam chip smore.


0 comments:

Catat Ulasan

Koleksi Kuliah Online

Soal jawab agama Online

Allah

Photobucket

Muhammad

Photobucket

About This Blog

“Sesungguhnya orang-orang yang memakan harta anak yatim secara zalim, sebenarnya mereka itu menelan api sepenuh perutnya dan mereka akan masuk ke dalam api yang menyala-nyala. (An-Nisa'i : ayat 10)”

Wadi Arbain

Wadi Arbain

Kembali Dari Ardil Kinanah

Kembali Dari Ardil Kinanah

Jaulah Ke Semenanjung Sinai

Jaulah Ke Semenanjung Sinai

Doa Hari Sukan SK. Besout 4

Doa Hari Sukan SK. Besout 4

Ceramah Maulid SK. Besout 4

Ceramah Maulid SK. Besout 4

Kelas Tasmik

Kelas Tasmik

Our Blogger Templates

LIVE PAGE POPULARITY

Life Traffic Feed

LIVE TRAFFIC MAP

LIVE RECOMMENDED READING

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP