Maksud Ayat : ... pada hari ini telah Ku-sempurnakan untuk kamu agamamu, dan telah Ku-cukupkan kepadamu nikmat-Ku, dan telah Ku-redhai Islam itu menjadi agama bagimu... (Surah al-Maaidah : 3)
Photobucket

Konvensyen Kajian Tindakan Negeri Perak 2009

Jumaat, Oktober 23, 2009

21-23 Oktober - Blog master menghadiri "Konvensyen Kajian Tindakan Negeri Perak 2009" bertempat di Grand Kampar Hotel, Kampar, Perak. Sebanyak 90 pembentang dari SK dan SMK seluruh negeri Perak telah berkunjung dan berkampung di sini selama hampir 3 hari semata-mata berkongsi idea dan fikrah, berkongsi kreativiti dan inovatif yang telah dihasilkan. Pembentangan telah dikategorikan kepada 5 bidang :

1. Bahasa
2. Kemanusiaan
3. Sains dan Teknologi
4. Vokasional dan Teknik
5. Sains dan Teknologi

Setiap satu bidang mempunyai 17 pembentangan dan sesi tersebut diadakan dalam bentuk pembentangan 5 selari. Turut diadakan ialah pembentangan kajian tindakan dan bengkel daripada guru cemerlang. Tn. Hj. Mohd Yasin Mahmod, Ketua Penolong Pengarah Bahasa Inggeris telah merasmikan konvensyen mewakili Pengarah Jabatan Pelajaran Perak. Blog master sebelum ini telah membentangkan kajian tindakan peringkat Daerah Batang Padang di PKG Slim, Slim River, Perak.

0 comments:

Catat Ulasan

Koleksi Kuliah Online

Soal jawab agama Online

Allah

Photobucket

Muhammad

Photobucket

About This Blog

“Sesungguhnya orang-orang yang memakan harta anak yatim secara zalim, sebenarnya mereka itu menelan api sepenuh perutnya dan mereka akan masuk ke dalam api yang menyala-nyala. (An-Nisa'i : ayat 10)”

Wadi Arbain

Wadi Arbain

Kembali Dari Ardil Kinanah

Kembali Dari Ardil Kinanah

Jaulah Ke Semenanjung Sinai

Jaulah Ke Semenanjung Sinai

Doa Hari Sukan SK. Besout 4

Doa Hari Sukan SK. Besout 4

Ceramah Maulid SK. Besout 4

Ceramah Maulid SK. Besout 4

Kelas Tasmik

Kelas Tasmik

Our Blogger Templates

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP